Kerstmis..................

 
 
Kerstmis........


              
    Om lekker in de stemming te komen, de beste kerstmuziek.
Ik wil mijn volgers en iedereen die dit leest, graag hele fijne warme liefdevolle dagen wensen.

Ik probeer elk jaar weer een hele andere kerst te maken.
Met toch veel dezelfde kerstspullen.
Dus ja de Kerstmannen die hoef ik niet meer voor te stellen(ho ho ho) Vorig jaar had ik de open haard wit, en het dressoir en de kroonluchter kleurrijk.
Nu de openhaard lekker kerst rood.
En het dressoir wit, en de lamp daar heb ik gekozen voor roze.
De papieren harten en bolletjes van Ikea.
En nee, ook dit jaar weer niet de kerstboom.

Ik moet zeggen dat ik de sfeer in het echt mooier vind als op de foto's.
Ik zou eigenlijk graag is een keer een workshop willen volgen.
Sfeer foto's maken.
Want ik probeer met flits en zonder, maar het blijft lastig.




Het prinsesje op de schaal hoort bij een boek van Ikea.
En daar kon je van allerlei artikelen bij kopen.
Waaronder deze prinsessenpop, heb ik ook een paddestoelmuts en sultanslofjes. Zo leuk, als je kleinkinderen hebt.
Dan mag je dat allemaal kopen (smile)( hi hi hi)
Heerlijk je kinderen en kleinkinderen verwennen.



                                         Ho Ho HO




 
 
 
 
 
 


 
   

                Dit jaar 2 x de kerst stal neer gezet

 
















                                               De kroonluchter






 
 
 
 
 
 


 
2e kerst stal
 
 







       De witte wondere wereld van kerst.......................




       


                  En een groet van kerstman Tom



         Volgend jaar misschien ook zo'n kerst stal (ho ho ho)


dog in manger4


                  Merry Christmas ever one

               Lieve groet Ingrid

5 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Prachtige sfeer bij je.
En die laatste foto is wel zo leuk.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Je hebt je huis volop in kerstsfeer gebracht dus dat moet goed komen!

Ik wens jou ook hele fijne en sfeervolle dagen!

Liefs, Ingrid

Josephine zei

Ohhh Ingrid, wat een heerlijke uitbundigheid. Mooi hoor, jou
huis staalt echt KERSTMIS uit, daar
ben je dus goed in geslaagd!!!

En dan die lieve Tom haha, het staat
hem beeldig!!!

Geniet van fijne Kertstdagen,
een bruisende jaarwisseling, en
dat het een voorspoedig en gezond
2015 mag worden.....

Lieve groet,
Josephine

Unknown zei

Hé...op de een of andere manier was ik je kwijt...raar..
Voor jou ook hele fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2015.

Groetjes,
Inge, my choice

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Heerlijke en vrolijke kerstsfeer.

Wens je hele fijne dagen toe.

Lieve groet,

loes