ROZE TULPEN

Ja, Tulpen in Almere





De kerstboom eruit, de ramen gelapt en schoongekrabt
PFFFFFFFFFFFFFF wat een ..............klus. Volgend
jaar toch even iets anders bedenken voor de ramen.Roze tulpen in Delfts Blauw hollandser kan bijna niet





                Tulpen uit Amsterdam




Dit filmpje kwam ik tegen op You Tube er mag meegezongen worden, een leuke variant het liet mijn muzikanten hart sneller slaan.


Afgelopen zondag even wat winterviolen in de manden
buiten gedaan. Het leek wel voorjaar.




 
 
fijn weekend allemaal, vandaag June lekker geknuffeld.
 
groetjes Ingrid

3 opmerkingen:

Rozen van papier zei

Ja tulpen, ik koop ze meestal ook wel een keer in eht voorjaar en dan komen ze uit Nederland!

Groeten Janny

Anneke zei

Tulpen ik ben er gek op. Ze staan mooi zo in die glazen vaas.
Veel plezier er mee hoor.
Liefs Anneke

Marijke van Ooijen zei

Hay,

Wat een super leuk blog heb je zeg!
En wat een heerlijk plaatje die tulpen..

Viooltjes zo lekker voorjaarsachtig..
Ik wil heel graag je blog volgen, en ik wil je hartelijke bedanken voor je lieve woorden op mijn blog, en dat je volger bent geworden.
Ik wil je van harte welkom heten.

Lieve groetjes vanuit een winters Wateringen..
Marijke